Ayahh, nak yang ini bolehh ?

Assalamualaikum ;) *kenyit mata siket*

Ini lahh yang dimaksudkan kita dari tadi tauu. Gersang betul bila kita tengok benda ni. Haha. Sampai termimpi-mimpi dibuatnya. Takpa, tunggu eh result Pmr aku. Dapat 8A's memang aku mintak benda ni. Tu pun kalau lah dapat 8A's. Kalau dapat 8A's pun mesti aku kena pergi sbp. Eh dahhh, berangan pulak mamat ni. Senang cerita, keluar air mata darah pun tak mungkin lah aku dapat benda ni ): Nak kerja pun dah terlambat. Haissshh kalau jual dadah mesti dah lama boleh dapat benda ni kan. Haha. Okayy dahh ! Actually harini Abang Flatland nak ajar korang semua part part yang ada dekat basikal ni. *Cehh abang flatland*

Okayy. Sekarang ni cuba perhatikan apa yang ada di dalam basikal ni ? Enjin jangan cakap eh, memang takde. Eh study lah sendiri. Abang flatland dah sediakan gambar dah ni. So pandai pandai lah baca eh. Abang Flatland nak story siket ni. Hari tu kan, ada sorang Hamba Allah ni cakap dekat aku macam ni "Eh bmx aku tengok dekat jonker Rm400 je tau" Aku pun cakap lah dengan budak tu "Eh ye ye je kau ni !" Then aku pun punya lah bodoh ambil keputusan untuk pergi ke kedai basikal dekat Jonker Walk tu. Tengok tengok, macam basikal chopper je Bmx tu. Apalahh tak mungkin kot Bmx boleh dapat sebegitu murahh. -,-' Dah dah. Tak boleh cakap banyak banyak. Nanti ada je orang tak puas hati. Bye !



2 comments:

  1. l0lza, abang flatland. marilah beli blaja bunny hop bersama saya

    ReplyDelete
  2. lolza tak tahan sial ! Hahaha. Okayy kau nak sponsor berapa percent ?

    ReplyDelete